ФАКУЛЬТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕС-ДИЗАЙНУ
Галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Освітньо-професійна програма: «Комунікаційний маркетинг»
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙНОГО ДИЗАЙНУ
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну:
01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, ауд. 4-0606, 4-0610
Телефон для довідок: +38044-256-21-00
e-mail:
Сторінка кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну
Телеграм-канал кафедри із відповідями на найпопулярніші питання про навчання https://t.me/+gU1YpsEhnug1ZmJi
Загальна інформація:
Спеціальність 075 «Маркетинг» незмінно тримається у п’ятірці найбажаніших спеціальностей з-поміж вступників. Професійна діяльність майбутніх фахівців з маркетингу спрямована на: аналіз динаміки та структури ринку; дослідження попиту у споживачів; пошук шляхів взаємодії та комунікацій із споживачами; визначення місць продажу товарів та їх привабливого оформлення; SMM, SEO, SMO; налаштуванням таргетованої реклами; створення рекламних повідомлень; розміщення контенту на сайтах; розроблення рекламних ідей, роликів, макетів, торгових марок та брендів; вибір ефективних шляхів реалізації продукції підприємства; розробка маркетингових планів; формування бюджету маркетингової діяльності та аналіз ефективності проведених заходів.
Освітні компоненти, що опанує здобувач освіти протягом навчання:
Здобувачі вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Комунікаційний маркетинг» вивчатимуть: бренд-орієнтовне управління, маркетинговий та рекламний менеджмент, маркетинг соціальних мереж, стратегічний маркетинг тощо.
Докладно про предметне спрямування, компетенції та зміст освітньо-професійної програми «Комунікаційний маркетинг» можна дізнатися на сайті КНУТД, у розділі «Освіта».
Приймальна комісія:
Адреса: 01011 м. Київ, вул. Мала Шияновська (Немировича-Данченка), 2, навчальний корпус 4, 2 поверх.
Телефон для довiдок: +38044-256-29-75
e-mail:
Характеристика освітньої програми:
Освітньо-професійна програма |
Комунікаційний маркетинг |
Кваліфікація |
Магістр маркетингу |
Термін навчання |
1 рік 4 місяці |
Кредити ECTS |
90 |
Форма навчання |
денна/ заочна/ дистанційна |
Результати навчання: |
Знання і вміння застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Уміння адаптовувати й застосовувати нові досягнення з теорії та практики маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення завдань ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Уміння розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Уміння презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проєктів державною та іноземною мовами. Уміння підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проєкти у сфері маркетингу та управляти ними. Уміння формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. Уміння використовувати методи міжособистісної комунікації під час вирішення колективних завдань, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Уміння використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розроблення та реалізації маркетингових стратегій, проєктів і програм. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Визначати комунікаційні інструменти, організовувати та проводити комунікаційні заходи в залежності від суб’єкта ринкової діяльності, цілей та завдань підприємства, розраховувати та оцінювати ефективність проведення комунікаційних заходів підприємством |
Сфера працевлаштування:
|
Маркетологи мають попит у різних сферах економіки. Фахівці-маркетологи можуть працювати на виробництві, у державному апараті, диджитал-агенції чи ІТ, громадських чи благодійних організації тощо Також фахівці з маркетингу можуть бути консультантами, експертами, мати власне маркетингове агентство. На ринку праці особливо затребувані спеціалісти з диджитал-маркетингу, які можуть вести кілька клієнтів одночасно або долучатися до окремих проєктів. Перелік професій для спеціалістів з маркетингу: маркетолог; диджитал чи інтернет-маркетолог; бренд-менеджер; еvent-менеджер; PR-менеджер; мерчандайзер; копірайтер; SMM-менеджер; SEO-спеціаліст; PPC-спеціаліст; product-менеджер; артдиректор; менеджер з реклами; маркетолог-аналітик тощо |
Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну допоможуть вам розвиватися різносторонньо та стати спеціалістом з широким колом знань, умінь і навичок у сфері сучасного маркетингу, якого радо зустрічатимуть на ринку праці.
На кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну активно впроваджуються та функціонують такі напрями діяльності:
– програми міжнародної мобільності студентів (це дає можливість здобувачам вищої освіти додатково отримати якісну європейську освіту з маркетингового напряму підготовки, розширити свої знання у всіх сферах європейської культури);
– міжнародне співробітництво – уможливлює доступні міжнародні гранти та стипендії, спільні проєкти та конференції з закордонними закладами освіти (це інтеграційний процес у сфері освіти, що надає можливість здобувачам вищої освіти брати участь у різноманітних освітніх або навчально-дослідницьких програмах);
– міжнародне стажування здобувачів вищої освіти (це один із різновидів освітніх програм, що дуже популярні в усьому світі. Здобувачі вищої освіти мають можливість реалізувати свої амбітні плани, удосконалити знання іноземної мови, завести цікаві знайомства та ділові зв’язки);
– із 2004 року на кафедрі маркетингу та комунікаційного дизайну функціонує науковий гурток «Студентський маркетинговий клуб «М-Теам» (це сприяє розвитку наукового мислення та навичок дослідницької роботи в здобувачів вищої освіти та заохочує до наукової діяльності. Важливим завданням роботи наукового гуртка є зв’язок та обмін досвідом з науковими товариствами інших закладів освіти та бізнес середовища);
– плідна співпрація з бізнес-партнерами;
– працевлаштування випускників.
Для кожного здобувача вищої освіти навчання у КНУТД – це не тільки освітньо-науковий процес, це також активне творче студентське життя!
Завдяки послідовній організаційній та виховній роботі, що провадиться в університеті, здобувачі освіти завжди беруть активну участь у культурно-масових заходах, конкурсах та фестивалях, волонтерських акціях, форумах міського, всеукраїнського та міжнародного рівнів.
Також навчаючись в університеті студенти є активними учасниками беруть активну участь у всеукраїнських та міжнародних змаганнях, виграють кубки. У результаті спортивної діяльності вони розвивають дисципліну, витримку, підтримують здоровий спосіб життя, що є важливим для формування особистого успіху та професійної реалізації здобувача освіти.
У здобувачів вищої освіти є можливість отримання військової спеціальності. Здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну мають можливість, здобути військову освіту та отримати відповідний диплом державного зразка. На військову підготовку (на базі Київського національного університету технологій та дизайну, який здійснює військову підготовку здобувачів вищої освіти за програмою підготовки офіцерів запасу спільно з Національним університетом оборони України з подальшим присвоєнням офіцерського звання) можуть бути зараховані здобувачі освіти всіх форм навчання. Пройти військову підготовку, за бажанням, можуть як юнаки, так і дівчата.
Усіх здобувачів вищої освіти, які проживають у містах та населених пунктах за межами Києва та Київської області, забезпечено місцем проживання в гуртожитку, розташованому неподалік навчальних корпусів університету.
Після успішного завершення навчання випускники отримують диплом встановленого державного зразка за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну, за результатами здобуття освітнього ступеня «магістр» мають можливість продовжити навчання в аспірантурі за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» та отримати освітній ступінь «доктор філософії (Phd)».
Запрошуємо на навчання
до Київського національного університету технологій та дизайну
на освітньо-професійну програму «КОМУНІКАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ»
НАГОЛОШУЄМО, що
Київський національний університет технологій та дизайну
за результатами вступної кампанії 2023 року
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»
увійшов У ДЕСЯТКУ НАЙПОПУЛЯРНІШИХ УНІВЕРСИТЕТІВ!